Oldalak

2013. január 27., vasárnap

The Day After

Reggel kaptam egy sms-t, hogy sajnálja, hogy a dolog így történt, és kár, hogy ezt már nem lehet visszavonni. Mármint a történteket. Ahogy történt. Nem az, ami történt-et.
Nem a szakítást.
A GYerek nem ment iskolába, lévén annyira ijedt, kimerült és fáradt volt.
Azt hiszem a Szüleimmel közösen sem tudtuk kitalálni mit hoz a jövő.
Talán kissé kábán és szédelgősen telt a nap, nekem beugrott egy kis kórházlátogatás, mert a bal bokán az este folyamán megsérült, és nem nagyon tudtam lábra állni.
AZért csak csak elsántikáltam a dokihoz. Röntgen, papírok, fásli, gyógykrém, kezelés: törés nincs.

Lehet utazni! (A hét végén utaztam egy baráti családdal közös kúrára. Egy általuk ismert "gyógyítóhoz" tartottunk, aki segít nekem helyre jönni.) Hívtam erre az útra is Exet, bízva a csodában. Elutasított, mint már máskor is.
EZ a család, már látta rajtam hónapok óta, hogy mennyire fogyok és megyek tönkre.
Ekkor már csak 48 kg voltam, mert az állandó feszültségtől enni sem tudtam.

Este Ex eljött értem, hogy beszéljünk. Kaptam egy McDrive-os hamburgert és sültkrumplit, Leparkolt Anyuékhoz közel egy téren.
Ő mereven nézett előre és hajtogatta, hogy ennyi, vége, elege van. Nem tudtam elhinni, hogy valaki képes arra, hogy a családját, a fiát, a feleségét így kidobja az utcára.
Egyszerűen nem fért a fejembe.
Én hajtogattam, ha hajlandó lenne segítséget igénybe venni meg tudnánk oldani.
Sok házasságban vannak hullám hegyek-völgyek.
Őt ez már akkor nem érdekelte. Valószínűleg már szeptemberben sem, sőt lehet, hogy már hónapokkal ezelőtt eldöntötte, hogy ez így lesz jó.
De ezt már nem lehetett helyre hozni, mert az 50% már egyáltalán nem akarta.

Persze ezt már a baj kezdetén is ajánlottam, én magam bújtam a könyveket, mit hogyan ronthattam el, mit hogy tudnék helyrehozni. A hónapok bennem ennek a jegyében teltek. Tepertem. Ezerrel.
Mondta is, hogy látja, de ez már neki nem érdekes.

Még az egyik Lelkész barátunktól is kértem segítséget. Nem kaptam.
Sőt, ő az egyik, aki azóta velem nem áll szóba, ám Ex-szel jól elvan, tanácsot kér tőle, bevonja munka dolgokba, találkoznak, egyeztetnek.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése