Oldalak

2014. november 7., péntek

Mitől Nő egy nő?

Őszintén halvány gőzöm sincs mitől. Úgy tűnik, én nem tudom.
Mindig azt gondoltam, hogy azért mert el vagyok látva kissé gömbölyű kiálló testrészekkel és van lökhárítóm is rendesen (és nem szilikon) azért mindezek mellé kell még valami belső spiritusz.

(spiritusz -már megint a kedvenc filmem jut az eszembe: Holiday, amikor Iris az öreg oscar díjas forgatókönyvíróval Arthur Abbot-tal beszélget a Nőkről, akikben van spiritusz)

De mi van akkor, ha Én úgy érzem, hogy van ez a spiritus, csak rajtam kívül senki más nem érzi, hogy van bennem spiritusz meg női kisugárzás?

Mennyire hülye helyzet azt, amikor valaki tényleg jó szándékkal segíteni akar, és ezt simán belemondja a képembe.
A sztori lényege, hogy a garázs-szomszéd (az irodának nevezett garázsban) egy ingatlanos csapat. Csupa nő. A Főnökasszony egy hihetetlen energikus, elképesztő jó Nő. Olyan igazi irigylésre méltó BombaNő. Tudja is magáról, és tudja magát így viselni. Egyszerűen nem lehet nem csodálni. Szuper csinos, nyilván pénzből is van elég neki.
Szóval az elmúlt röpke 3 hónap alatt összehaverkodtunk. Sokat dumáltunk. Nyilván az életeinkről, pasikról, a válásainkról, a gyerekekről stb.
Tegnap azt mondja, hogy: "olyan csinos vagy (vagy lennél?), de mi a francért vagy ilyen zárkózott és visszafogott? Olyan, túl jó kislány vagy!"

Püff neki. A fene esne belé, hát ledöbbentem. Én nem így gondoltam.
De ezek szerint mégiscsak ez van.
Tényleg, tavaly G is azt mondogatta nekem, hogy túl jó kislány vagyok.
Bár tavaly mellette nagyon tudtam Nő lenni. Akkor sok sok pasi mondta is nekem, hogy aztarohadtéletbe, de jól nézel ki. Na, akkor volt bennem spiritusz.

Klassz, a francos szülői piszkálódás meg "legyél jó kislány!" hogy bele tud ivódni az ember összes porcikájába. Bakker még kamaszként is elfelejtettem lázadni, nehogy baj legyen velem.
Egyáltalán nem akarok én jó kislány lenni!! Sőt!!. Rohadt fárasztó ám, mondhatom.
Dögös, hódító maca szeretnék lenni, a fenébe is. Aki után megfordulnak a pasik.
Így várhatom...

Nem tudom, hogy előbb Nőnek kell-e lenni és jönnek a Férfiak, vagy előbb kell egy Férfi, hogy a Nő meg tudja érezni milyen is igazi Nőként viselkedni, élni, csábítani???
Minden esetre a fáradt, roggyant, nyúzott ElváltSzegényAsszony szerepet már nagyon rühellem...

spiritusz, spiritusz, spiritusz - most agyalhatok ezen, meg próbálkozhatok ezt valahogy kicsit feléleszteni magamban...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése