Oldalak

2013. szeptember 24., kedd

Derült égből a...

bírósági idézés.

Úgy hozta a postás az értesítőt, hogy fel sem csengetett Anyuékhoz.
Így el kellett bandukolnom a postára és megpróbálni átvenni azt a bírósági idézést, ami a ...né - (már nem létező nevemre), olyan címre érkezett, ami nagyon régen volt állandó lakcímem.

De a postán a KisHölgy azt mondta, hogy ha majdnem ugyanaz a nevem (!!!) és hoztam az értesítőt, akkor csak nekem szólhat.
Megkaptam.
Kinyitottam.


Legnagyobb megrökönyödésemre bírósági idézés volt benne- ami október 31-é, reggel 8 órára szól.
No ezt eddig is tudtam, hogy ez lesz a következő (és remélem az utolsó) tárgyalás időpontja.
De ami a meglepetést okozta, az a tárgya az idézésnek.

"Gyermek tartási csökkentés" tárgyában.


Ledöbbentem, hogy még vajon meddig megy el a Felperes, ami kikészítésünkben?
Muszáj voltam küldeni neki egy sms-t, hogy ezt tényleg komolyan gondolta-e.
AZt válaszolta, hogy ő nem kért ilyet.
Na ja, majd a bírónő a hülye?????

Mindenképpen kiderül október végén...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése