Oldalak

2015. május 8., péntek

mégiscsak öregszem... I felvonás

ez a héten több dologból is kiderült a számomra.
Első sztori: ahol dolgozom az egy nagyobb kb 45 fős filmes cég. Itt most időszakosan külsősként dolgozom. De hát ahogy lenni szokott, nem mindenkit ismertem régebb óta vagy tudták ki is vagyok. Vannak olyan részlegek, akikkel eddig nem találkoztam.
Most pár hete pont egy olyan helyes sráccal dolgozom, aki nem ismert.
Valamelyik nap dumáltunk és valahogy szóba jött, hogy én mindenkit el szoktam nevezni, kitalálok mindenkinek egy vicces nevet, így sokkal könnyebb az illetőről magunk között beszélni.
És hát itt jött a vicc és ami a lényeg. Kiderült, hogy ők hátul - akik nem ismertek is adtak nekem egy "nevet". Így lettem Menzki Anyukája.
menzkie egy fiatal rendező srác, akivel február-márciusban együtt dolgoztam. Valóban jól megértettük egymást, könnyen ment a munka. És a többiek a hátsó részlegen nem tudták ki vagyok, mit csinálok, csak azt látták, hogy jól dolgozunk együtt - mondhatnám kissé nagyképűen, hogy teljes egyetértésben, és így lettem Menzkie Mamája.
Első hallásra rögtön a szívemhez kaptam. "Jesszusom! Ezek szerint hiába próbálom leplezni a 46 évemet? Minden erőfeszítésemért kár volt, ha mégis látszik, hogy Anyuka vagyok? Úristen!!
Itt a világnak az ő vége! És mi lesz a lelkemmel, aki belül max 26?"


Tehát első hallásra ez bizony sokkolt. Meg is kérdeztem gyorsan B-t, hogy ezek szerint tényleg ennyire öregnek nézek ki? Itt elkezdtem lefelé csúszni a széken, hogy ÓmájGád- ilyen nincs.
Cuki volt és sietett megnyugtatni, hogy "Ó hát annyira nem is, inkább a közöttetek lévő harmónia miatt..."
Pár percnyi szívmegállás után azonban olyan jót röhögtem az egészen.
Még hazafelé is. Sőt első dolgom volt elújságolnom a Kamasznak. Ő is jót röhögött ezen.
Végül pedig megosztottam szegény Menzkie-vel is a hírt, miszerint nyert magának egy fogadott Anyát. Először őt is sokkolta a hír, majd azért röhögött egy jót.

(Felnőtt életemben másodszor kaptam egy helyes elnevezést. Bár lehet máskor is kaptam, máshol, de azok lehet, hogy se nem kedvesek, viszont nem is tudok róluk.
Az elsőt is egy ismeretlentől kaptam, ami annyira kedves és találó volt, hogy a blogger nevemmé vált. JamjarLady
Utoljára kicsi gyerekként volt 2 becenevem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése