Oldalak

2015. március 1., vasárnap

Március

Szinte hihetetlen, hogy így elrohant ennek az évnek az eleje.
Igaz Hála Istennek az egész februárból sokat nem fogtam fel, mert annyira tepertem a munkában.
Még március végéig tutira maradok, sőt nem lesz könnyű dolgom. Helyettesítenem kell azt az embert, aki gyakorlatilag helyettesíthetetlen, de megpróbáljuk megugrani ezt is.

Még tavaly kaptam a Barátnőimtől Butlers ajándék utalványt, aminek most járt volna le a határideje. Úgyhogy a Kamasszal elmentünk beváltani. Kicsit nehezen hoztuk össze mit is vásároljunk, de csak sikerült elkölteni a pénzt.
Mi ketten nagyon szeretjük a leveseket, tésztákat, salátákat is "müzlis tálkából" enni. Azoknak olyan pont jó méretük van, jól foghatóak, jó elfér bennük sok minden.
Az ici-pici konyha konyhaszekrényében is van már jó pár darab belőle, de muszáj volt tegnap is vennünk.
A Kamasz először szép sötétkéket választott, én pirosat, majd a Kamasz választott egy fűzöldet is.
Hazafelé megkérdeztem, hogy ki ehet a zöldből? Mondta, csak ő.
Akkor kié lesz a kék. Erre azt válaszolta, hogy a Pasimé. Most már van saját tálkája.
Annyira, de annyira édes volt és megnevettetett, hogy mennyire kedves és figyelmes.
Hazafelé megbeszéltük ki milyen Férfit talált ki nekem. Összhangba hoztuk az elképzeléseinket.
Egész jól kitaláltuk. De hogy ez hogy fog teljesülni azt nem tudom.
De öröm volt a tegnapi nap.
És olyan jól esik ilyenekről is írni. Lélekmelengető, gyógyító dolgok történnek mostanában velem és mint az üregasszonyok, minden apró kedvességtől el tudnám magam sírni.
Uhh, de sziruposnak hangzik...


Más, pénteken sikerült csak visszajutnom a kardiológushoz.
És sajnos nem azt mondta, amit hallani szerettem volna.
Kiderült, hogy nem alaptalanul érzem magam szarul. A szívfrekvenciám felmegy egészen 140 fölé.
Kérdezte, épp sportoltam-e. Mondtam, hogy dehogy, otthon ültem és dolgoztam.
Tehát  a pulzusom nagyon nagyon magas és változékony. Kiderült az is, hogy a TSH-m is magasabb, mint kellene, ami azt jelenti, hogy a pajzsmirigyem túlműködik.
Valószínűleg hormonálisan, de most lehet elkezdeni a pajzsmirigy ultrahangot és keresni kell egy endokrinológust is.
Nincs kedvem hosszas és szar kezelésekbe belefogni, valamint totál elhízni a hülye gyógyszerektől.
Úgyhogy kissé para ütötte fel az ő fejét.
Majd ennek is a végére kell járni...

A fenébe, mindig történik valami váratlan fordulat.
"What a coincidence..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése