Oldalak

2015. március 15., vasárnap

Annyi minden...

Van, volt, amit nem írtam le.
Pedig jó dolgok vannak mostanság, csak időm nincs elég.

Úgy tűnik most jött el az ideje annak, hogy ez a kis alig olvasott blog mégis jó valamire és ez ki is derült.
A blog összehozott két másik Nővel, akik szintén Nárcisztikus férfival vannak/voltak kapcsolatban.
Számomra nagy megtiszteltetés, hogy a bizalmukba fogadtak és megosztották velem a saját gondjaikat.
Az egyikükkel múlt szombaton összefutottam a piacon, és kávézás közben jót beszélgettünk.
Már csak ezért is megérte!
Ha egy picit is jobban érzik magukat, ha egy kicsit is érzik és tudják, hogy a gonddal nincsenek egyedül és ráadásul még a fáradtságot is vették, hogy kapcsolatba lépjenek velem és nekik ez jól esik, azt hiszem ez az egyik legjobb dolog! Köszönöm Lányok a bizalmatokat!

Más: A böjtöt jól bírom. Nem is kívánom a húsz, csak az édesség utáni vágy gyakrabb, mint eddig volt, de ennek ellenére csak egy picivel eszem több édességet. (előtte havonta 1x max)
Napközben mivel sok a munka rendelünk kaját és hát bevallom a múlt hét nem voltam sikeres ez ügyben.
Rájöttem, hogy a low carb vegán - a legalja - már bocsánat, de az tényleg ehetetlen nekem.
Hétvégére, hiszen itt a tavasz csináltam tojásos galuskát - de mostanában úgy készítem, hogy a tésztájába kerül túró és egy kis juhtúró is. Nem csak sima fehér lisztből, hanem kevés kukorica liszttel keverve. Így szerintem sokkal könnyebb lesz maga a galuska is.
Ma Graten Dauphinois sült ebédre. Természetesen a Kamasznak sütöttem húst, őt nem kínzom a húsmentes élettel.
Nekem jól esik, hogy sokszor sima kevert salit eszem. Egy kis műanyag üvegben - smoothies üveg-szoktam magamnak keverni jó kis joghurtos öntetet. Van egy kis dobozom, amibe pont annyi zöldséget tudok beleszuszakolni, ami egy étkezésre pont elég nekem.

Tegnap, ahogy beterveztem, kitakarítottuk a kis lakunkat. Igazán, szépre-tisztára!
Friss ágyat is húztunk. Mára maradt az erkély pucolás. Hát a sok havi kosztól nem mindenhol sikerült megszabadulni, de a székeket is lemostam, a kisasztalt is. Azt is, amin a fűszernövények vannak.
Elültettem a szilveszteri 4levelű lóheréket is, most már sokasodhatnak, ha kedvük tartja.
A helyes kis árvácskák is kikerültek a erkélyre. Most már ki lehet ülni nyugodtan akár napozni, akár este.
Nem tudom más hogy van ezzel, de nekem a tudat, hogy minden tiszta is nagyon sokat jelent!
Szeretünk itt lakni!!

Megnéztem Gyuri Bácsinál, hogy mit ír pajzsmirigyre: Galaj.
No, vettem is és ma kezdtem el a kúrát. Igazán iható, semmi rossz íze nincs szerencsére.
Nálam a galaj egyszer már bizonyított, hiszen Kamaszkori pattanásra is ezt ajánlja a FüvesEmber.
A Kamasszal itattam még ősszel, amikor csúnya lett az arca.
Azt hiszem talán 3 hétig itta és nagyon szépen leszáradtak a ragyák. Na jó, közben kente a kencével, amit a DokiNénink is felírt,de én ragaszkodom ahhoz, hogy a galaj is benne volt nagy százalékban a javulásban:
Anyunak is ajánlottam, hiszen nekem azt mondta a Doki, hogy a pajzsmirigy túlműködés miatt lehet az asztma is, a túlzott feszültség is. Szerintem bajt nem okozunk vele, max sokkal jobban leszünk tőle. Majd beszámolok az eredménnyel.

És végül, a munka sok szerencsére és nem jut időm túl sokat agyalni. Ez valami hihetetlen jó dolog!
Nem gondolok Ex-re, már nem is érdekel. Olyan, mintha már nem is a mi életünk lett volna. És egy számomra teljesen idegen valaki.
Ráébredtem, hogy G sem kellene, mert nincs kedvem hallgatni a hülye megjegyzéseket.
Tegnap este, pedig egyedül tv-ztem és sokadjára néztem végig az "Ízek, imák, szerelmek" című filmet.
Hihetetlen, de akárhányszor nézem meg, mindig találok benne valami újat.
Tegnap ezt: "... a rombolás áldás! Mert az egyetlen út, az újjáépüléshez."
És azt kell mondjam, igaz. Bevallom, nekem nem lett volna bátorságom kilépni a bizonytalan jóba, a biztos rosszból. Leginkább a Kamasz és persze a kényelem miatt.
Azt hiszem hálásnak kell lennem Exnek, hogy ő meglépte. Segített nekem is, hogy végre a magam életét éljem és talán kaptam egy esélyt arra is, hogy megtaláljam mi a jó nekem.
Hihetetlen, hogy tényleg idővel képes az ember a dolgokat másként látni.
Meg kell nyugodnom, hogy fentről vigyáznak rám és minden szépen elrendeződik.
Türelem kell, megértés és a Hit.

Egy dolog nem változik bennem, Nagyi nagyon-nagyon hiányzik.
Olyan jó lenne még egyszer megölelni, még egyszer beszélgetni vele, érezni az illatát, látni az öreg, dolgos kezeit, és hozzábújni.
Remélem fentről mosolyogva vigyáz ránk...

Az Életben egy dolog állandó: a Változás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése