Oldalak

2014. január 2., csütörtök

Ünnepek és minden más


(az ElsőFánk @OurSweet57)

A Szenteste nagyon jó volt. Bár tartottam attól, hogy Anyuval, APuval csak hármasban mega szomorkodás lesz, de hál'Istennek egyikünknek sem volt kriptahangulata, hanem inkább jót vacsiztunk, dumáltunk, boroztunk.
Eredetileg haza akartam jönni, de a szüleimnek olyan nagyon nem kellett erőszakot alkalmazniuk, hogy a "régi ágyamba" betuszkoljanak.
Másnap sajnos a gyomrom megint rosszul viselkedett, így Apuval nem tudtam menni IT-re. Helyette Anyu beszélgetett velem, kb 1,5 óra alatt belém karikázott 1 db banánt. A kedvem jó volt, csak szédültem, hányingerem volt és szar közérzetem.
Késő délután ebédeltünk és elég lassan, de sikerült ennem.
Írtam a Gyereknek sms-t, hogy oda jöjjön haza, maradunk ott.
Este érkezett, elég csendes volt. És azzal fogadott, hogy az APja bejelentette neki 24-én, hogy elveszi Zs-t.
Ez ám a jó kis karácsonyi meglepetés...

Én kiborultam.
Anyuék meg azon borultak ki, hogy én még mindig kiborulok Ex-től.
No ezen jó elfilozofáltunk egy darabig, de jó volt az estét már négyesben tölteni.
Másnap csak ebéd után késő du jöttünk haza a Gyerekkel.
A hétköznapokban mi is mentünk, hozzánk is jöttek. Túl gyorsan teltek a napok.

Vasárnap Apu felhívott a kórházból, hogy Nagyi nem nagyon tér magához, készüljünk fel a legrosszabbra.
Hétfőn, 30-án Anyuval egyszerre voltunk a piacon és közösen álltunk sorba. Olyan rég volt ilyen, hogy nagyon nagyon jól esett!!!
Aznap, 30-án én voltam délben Nagyinál a kórházban etetni.
Nagyon gyenge, az izmai le vannak merevedve, de most magánál volt, kicsit beszélgettünk és evett is. No nem mindent, de a szokásos helyzethez képest egész jól.

Mindenféle sós és édes sütiket találtam, hogy megsütöm szilveszterre.
30-án begyúrtam a sósok tésztáját, 31-én szaggattam, formáztam, sütöttem. A lencselevest is megfőztem, és kiraktam az erkélyre, hogy ott legyen ideje kicsit összeérni.
Apu és Anyu a kórház után felugrottak. Szuper volt ez így, mert kaptak a lencselevesből is, és a friss sütikből is. Később még csináltam egy narancsos tiramisu szerűséget Gyerek kérésére, ami nem kávés, hanem narancsos.
A Gyereket nem hívták buliba - ja hát egy egyházi sulinak ez is a hátránya, hogy ezek szerint még nem szerveznek maguknak házibulit.
Gréta felvonatozott hozzám, így hármasban voltunk itthon. Csináltunk még hagymás-ecetes krumplisalátát, egy nagy adag mákosgubát. És éjfél körül megfőztem a virslit is.
Viszonylag korán lefeküdtünk.
1-én már időben felébredtünk mi felnőttek, és jót dumáltunk.
Nem volt nagy felhajtás a szilveszterből, de ez pont így esett nekünk jól.
Kettő után mentünk fel Marcival Anyuékhoz bablevesezni és disznótorost enni.
Gyerekért 4-kor jött az Apja.
Én még maradtam, megint jó hangulatban beszélgettünk, boroztunk. Este pedig hazasétáltam.
Jól esett a séta és a levegő.
Pont az volt jó ebben a szilveszterben, hogy nem volt benne semmi erőlködés.
BoldogÚjÉvet!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése