Oldalak

2013. november 6., szerda

Doboztalanul

Eljött ez a nap is!
Végree!
Vasárnap eltűnt az utolsó doboz is a lakásból.
Kipakoltam (majdnem) mindent. Aminek nem jutott hely, az vagy egy szerkényben kuksol vagy Balatonon kap ideiglenes raktározást.
Egész jó lett a lakásunk! Én nagyon szeretem.

Most, hogy itthon vagyok (mivel éppen nincs rendes munkám) mert szabadúszni próbálok a szakmámban (hátha bejön) a napok teljesen másként telnek.
Ma, hogy süt a nap én meg a régi étkezőasztalnál ülök (ami a régi lakásunkban is a lakás egyik legkedveltebb tartózkodási helye volt) és verem a gépet.
Igazából a céges gépről mentem át a dolgaimat a saját gépemre. A cégest le kell adnom pénteken.

Ülök és velem szemben a Vár. A Nap besüt.
Az Orchideám nyílik és bimbózik tovább.
Igazából szinte hihetetlen, hogy a szerkénysor pont elfér az ajtó mögött, hogy a szerkénysor teteje olyan, mintha pont ide tervezték volna.
A kis egyszerű 3 fiókos szekrényke pont elfér az ablaknál lévő polc alatt, pedig nem terveztem meg előre.
Minden passzol, mintha aprólékosan terveztem volna meg mindent.
Na jó terveztem, de a Felperes nem hagyott időt nekem, hogy ennyire körültekintő legyek.
Ez már nem is számít.
Az eredmény a fontos.
Élvezem a lakásunkat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése