Oldalak

2013. december 18., szerda

Narkisszosz - Νάρκισσος

Nem tudom írtam-e, hogy tavaly ősszel jártam Singer Magdihoz VálásTerápiásCsoportba.
Úgy éreztem, hogy talán ez is segíteni tud kilábalni a gödörből.
Nagyon érdekes és jó kis csapat gyűlt össze.
Igazából egymás történetei által is gyógyultunk. Mondjuk ott találtam rá az EgyikLegjobbBarátnőmre is, akivel azóta elválaszthatatlanok vagyunk. Igazi Sorstársak.
Kettőnk életében elég sok (talán túl sok is) a párhuzam.
Mindketten Bika jegyűek vagyunk, a fiaink Bakok, sőt a két fiú között 2 hét különbség van.
G megér sokkal több figyelmet és bejegyzést.
Vissza tehát a mondandómhoz.

S-val is ott találtunk egymásra, és támogattuk egymást sokszor, amíg a válások zajlottak.
Az ő volt férje filmes, S is és valamennyire én is, így kettőnk között ez volt a kapocs.
Egyik nap azt mondja, hogy figyeljek, szerinte az én volt férjem is biztosan nárcisztikus.
Hümmögtem.
Átküldött nekem egy linket egy írással.
Elolvastam és koppant egyet (sokkal többet) az állam.
Tökéletes leírás:
http://chezdubarry.blog.hu/2013/01/15/a_narcisztikus_ferfi

Picassoról kicsit bővebben ugyanitt.

Számomra az volt az ijesztő, hogy valóban nem lehet ezt érezni mi történik.
Csak arra emlékszem, hogy a házasságom végén már nem voltam semmi.
Nem éreztem magam se Nőnek, se Embernek, csak egy Robotnak.
Akit nem szeretnek, akit csak használnak.

Igazából döbbenetes volt végigolvasni a sorokat és ráébredni utólag, hogy mi is történt velem.
Persze, nyilván egy ilyen személyiségnek a legfontosabb, hogy ki ne derüljön, vele valami nagyon nem stimmel.
Ezért nem volt Ex hajlandó velem terápiára jönni, sem megoldást keresni az őt kínzó állandó problémákra.
Sosem jött. Annyiszor kértem, amikor csak éreztem, hogy valami nem stimmel.

No ezt a cikket más ismerősömmel (másik csoportból) is megosztottam és P pedig egy még összefogóbb írást talált nekem:
http://pszichologiater.blogspot.hu/2013/02/a-narcisztikus-szemelyisegzavar-teljes.html

Félreértések elkerülése végett NEM magamat akarom menteni, sőt NEM Ex-et akarom ócsárolni, hanem egy betegségről írok, amiről valószínűleg Ex sem tud.
Ő "csak csupán" vergődik a saját problémájában, amit nem tud beazonosítani.
Pont ez a betegség az, amiért menekül egyik nőtől a másikig, ha már nem elég "imádás" érkezik a Nőtől.
Pont ezrét nem volt elég már én sem 15 éve után, mert belefáradtam.
Akkor még nem tudtam mibe.
Nyilván az a Nő, aki éppen imádja - mert egyébként lehengerlő és intelligens és okos és tehetséges-az ezt a bajt nem látja, mert éppen szerelmes (mint anno én) - ez csak pár év múlva érződik, hogy valami nagyon nem stimmel.

Valószínűleg ezt éreztem már a kapcsolatunk elején is, és ezért voltam többé-kevésbé állandóan beteg amíg a házasságunkban éltem.
Voltam pánikbeteg, 4 keresztes asztmás allergiás, gluténérzékeny, krónikus "nem evő", fogytam és híztam.
A legelképesztőbb tapasztalatom az volt, amikor a gluténérzékenység összes felszíni tünete elmúlt, miután nem éltünk együtt 3 hete. AZóta sem jöttek elő.
Ennyi a betegségek lelki okairól érintőlegesen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése