Oldalak

2013. december 4., szerda

Mozi & Barátnők

Tegnap Borival voltunk moziban. Pontosítanék.
BORI elvitt párunkat moziba.
Egyrészről jó kis film volt, bár szánalmas, ha az én oldalamról nézzük.
Nehéz szembesülni azzal, hogy KÖZÉPKORÚ vagyok, bárki bármit mond.
Gáz. Has, Ráncok, Szánalmas, Jó nekem egy Kövér Pasi is?
Persze a film nem én vagyok, de gondolkozásra késztet.
Egyre inkább szeretem Magam, így középkorúnak, kissé kereknek, érettnek (mint egy jó sajt?) áhh -tök gáz és magányosnak. Ráncokkal...
Annyira jó a Naaagy ágyamon elnyúlni egyedül, keresztben feküdni úgy, hogy SENKI nem horkol a fülembe...

Ez az alap.
A Film az MÁS.
Kedves, megható, furmányos, elgondolkodtató:
http://www.youtube.com/watch?v=rze_splhtSQ

Gandolfini jó, sőt. Nagyon jó.
Sajnálom, Isten Nyugosztalja.
Nem röhögtem magam halálra, de kedves volt.
Utána 4-en a garázsban, pasik nélkül.
De, jót dumáltunk.
Bori szerint Ex nagggyon nincs jól.
Szarul van. Fosul néz ki, lestrapált, lefogyott, nyúzott.
Azt mondják a többiek is, hogy Ex NINCS jól. Nagyon nincs jól.
Ezért támad engem folyton, ezért utál, ezért szúr-csíp, ezért harcol, ezért készít ki.
Pedig semmi értelme.
Engem ez nem érdekel, és se erőm, se kedvem nincs.
Megírtam neki is.
Mégis, a lelkemnek kis elégtétel.
De nem akarnám vissza.

Hiába tűnik úgy, hogy most minden összeomlott körülöttem, mégis úgy érzem, inkább átrendeződés ez, mintsem baj...
Meglátjuk.
A Vak is ezt mondta...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése