Oldalak

2013. augusztus 9., péntek

nabekker-tudtam, hogy bekövetkezik, de mégis

tegnap a Gyerek a Másik Nagyszülőknél volt.
Én késő éjjelig dolgoztam.
Ma, amikor hazaértem mondta Gyerek ,hogy Ádámka, az unokatestvére megkérdezte:
"Marci Te tudtad, hogy féltestvéred lesz???"
ok.
értem.
gondoltam.

de megittam 3 pohár bort, mire felfogtam.
a Fiam ki van semmizve.
a FiatalFeltörekvő kedvéért, aki szül egy 46 évesnek 27 évesen egy vagy több gyereket.
nem ragozom tovább...
inkább...

update: állítólag a hír nem igaz.
de kérdem én, egy 6 éves gyerek magától miért találna ki ilyet, ha a családban nem erről lenne szó.
és még Ex rajtam kéri számon, hogy nem bízom meg benne.
mert majd ő okosan fogja ezt közölni velünk, ha mégis.

2 megjegyzés:

  1. Csak FiatalLotyó még azt hiszi, hogy ami veled történt, az vele sose történHET meg.

    Jaj, olyan sok a párhuzam közted és Eszter között, akivel Királylányképzőn(?) voltatok együtt. Azzal a nagy különbséggel, h ott a gyerek sokkal fiatalabb volt, és jól bele is zakkant a válásba, pláne a kisöcsibe.
    De amúgy igen, ElsőGyerek már nemigen számít. Tudom, hogy most pont az ellenkezőjét illett volna mondanom, hogy jaj, ne aggódj; vagy legalább befognom a számat, de azt hiszem nem az a baj, ha látjuk, hogy egyesek milyen alja módon tudnak viselkedni (és itt nem is Lotyóra gondolok.) Nem az a baj, ha tudatosodik benned/bennünk...

    VálaszTörlés
  2. Nem kellett volna az ellenkezőjét írnod, mert ez így van.
    Csak az fáj, amikor egyre újabb és újabb dolgok derülnek ki. És hiába vagyunk állandó készültségben és készülünk fel a lehető legrosszabbra, mindig tud még sokkolóbb meglepetéssel szolgálni.
    Az a fájdalmas, hogy egyszer ez az ember másmilyen volt.
    A változást, a rombolást, az ámokfutást látni kívülről egy másik emberben az a legnehezebb felfogni és feldolgozni.
    És egyszer a mi közös fiúnk is fel fog nőni,és amikor az apja öregebb lesz majd kiderül hogy fog hozzá állni a kapcsolatukhoz.
    ha egyáltalán lesz ilyen.

    VálaszTörlés