Oldalak

2013. augusztus 19., hétfő

az Új Élet...

Nyár este, pezsgő, mozzarella, paradicsom, bazsalikom, bagett, camambert, gyönyörű kilátás, erkély=első este itthon...
A Gyerek  versenyen és táborban. Ő nincs most velem, de remélem hamarosan.
Az Ő szobája még nincs kész, mert nem volt ideje pakolni, és a nappali elég ideiglenes (nincs benne szerkény, se polc csak dobozok), de a miénk.

Nem véletlenül terveztem így, hogy mostanra essen. Akár szimbolikus jelentése is lehet: most kezdődik az Én Életem/ a Mi Életünk.
A gyerek csütörtökön volt az Apjánál, ahol is találkozott és beszélgetett az ÚjBoldogsággal a 27 évessel, aki is közölte vele, hogy ő lesz a Future Mostoha mamája.
A Gyerek rákérdezett a gyerektémára is, de a 27 éves flegmán közölte vele, hogy nemrég mensturált, úgyhogy még nem terhes...
Na Ő sem tudja, hogy kéne kezelni egy kamaszt.
De mindegy is, mert úgy döntöttem, hogy az Életem innentől kezdve gyökeresen megváltozik és bizony BOLDOG leszek Én is...

1 megjegyzés:

  1. Helyes!!! Boldogság, gyere HAZA! :) :)
    Huszonheteske meg....Hát nem is tudom, mit mondjak.....Egy nőtől(lánytól) azért többet várna az ember..... De ne is beszéljünk róla/gondoljunk ra! Inkább a csudi új lakásra, erkéllyel, kilátással, tele finom falatokkal, italokkal, boldogsággal, szeretettel.... :)

    VálaszTörlés