Oldalak

2013. április 15., hétfő

"Szeretlek, de nem tudok veled élni egyetlen napig sem"

Ez is a "Kegyetlen Mondatok" kategóriába tartozik.

Bár nem azért hallgattam meg, mert valaki segítő szándékból mondta, hanem azért mert az Ex által generált jó kis kiadós botrány után kénytelen voltam vele találkozni, és 4 órán keresztül hallgattam, hogy én szögletes vagyok, nehézkes, megítélem az embereket és sok ok miatt rohadt nehéz velem élni.
Védekezésképpen mondta a fenti mondatot.

Valahogy ez az az egyik bizonyos mondat, ami minden ismerősömnek, barátomnak?, akikkel együtt jártunk SInger Magdi Válás Terápiás Csoportjába, azt a gondolatot hozza elő, hogy hogy lehettem én (itt mindenki magára gondol) ennyire kibírhatatlan perszóna, hogy ide jutottunk.
Majd mindenki magát kezdi el okolni, hogy én biztos hisztérika voltam, és ezért, vagy azért, vagy találhatunk ezer más okot, indokot.
SOhasem fogjuk megtudni, mi áll e mondatok hátterében és mennyi az igazság tartalma ennek.
EBben csak az a szép, hogy a másik félnek persze eszébe sem jut tükörbe nézni és ugyanezt megvizsgálni saját magával kapcsolatban.
AZ Élet csodálatos tükröket tart az embernek minduntalan.

SOhasem tagadtam, hogy nem vagyok könnyű eset, de ki az?
Mindenkinek vannak hibái, tudom.  Nekem is van pár.
AZ utóbbi lassan 2 évben csak ezeket kutattam, kerestem hol, hogyan és mit hibáztam.

Nem szerettem eléggé. Állítólag. Vagy Ő így érezte.
Mennyi az az eléggé?
Ez mindenkinek más és más.
És mi az hogy eleget vagy elég jól?
Mérhetőek ezek a kategóriák?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése