Oldalak

2013. október 28., hétfő

Naplemente - párhuzam?

Már egyszer felraktam egy speciális naplemente fotómat, február 9-én:
http://eletterapia.blogspot.hu/2013/02/naplemente-gomeran.html

Ez a naplemente 2012 február első napjaiban készült Spanyolországban, Gomerra szigetén, ahol éppen életmentő terápián voltam egy Gyógyítónál.


Most pénteken, 2013 október 25-én Szántód és Tihany között egy másik ilyen csodát láttunk a Gyerekkel:





Két nappal később nyilalt belém a felismerés, hogy a két kép majdnem ugyanaz.
Persze vannak különbségek, de az a természeti csoda, amit akkor láttam, majdnem úgy ismétlődött meg most váratlanul az életemben.
Nem tudtuk mikor indul a komp, nem tudtuk, hogy pont akkor leszünk a vizen, amikor lemegy a nap és mi végignézhetjük.
Váratlan csoda.

Akkor az életben maradásért küzdöttem lelki szinten, most pedig nagyon úgy tűnik az Új Élettel küzdök éppen.

Nagyon remélem, hogy a mostani naplemente egy üzenet az Univerzumtól nekem, hogy minden teljesen rendben van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése