Oldalak

2013. június 9., vasárnap

Mai flash élmény

Reggel arra ébredtem, hogy megint rájöttem valamire.
Valamire, ami nagyon mélyen lehet bennem, gondolom tudatalatti szinten.
Azért gondolom, hogy ott, mert eddig ezt nem tudtam az elmémmel, ma jöttem rá.

Mégpedig:
Amíg a mi lakhatásunk nem volt elintézve, addig úgy gondolhattam legbelül, hogy akkor még mindig van esély.
Amíg nincs kimondva, hogy akkor tényleg költözzünk el, vigyük el mindenünket a lakásból, addig azt éreztem talán kevesebb, mint 1% még mindig van arra, hogy ez az egész visszafordul.
Hogy Ex még meggondolja(hatja) magát valami belső érezhetetlen késztetés miatt.

Most esett le, most kezdem felfogni, hogy valóban vége a közös életünknek.
Most, hogy talán sikerül lakáshoz jutnunk a Gyerekkel.
Az új életünk kezdődik el.
De a régit teljesen le kell zárni, el kell végre totálisan szakadni a múlttól, a Családomtól, a Szeretet központtól.
Mert mese nincs, itt a vége fuss el véle.
Ennyi volt.
Lehet pakolni.
Exnek jön a következő felvonás.

És arra is rájöttem, hogy nála minden Nő csere költözéssel párosul.
Új Nő, új lakás és környezet kell neki.
De ez már az Ő dolga.
Az enyém, a miénk az, hogy képesek legyünk végre elszakadni tőle, és elkezdeni a saját kettőnk közös életét.
AMibe remélem bele fog férni egy Harmadik.
Egy új Férfi...

remélem, de ehhez előbb tudnom kell végre lezárni a múltunkat.
és ez a legnehezebb.

2 megjegyzés:

  1. Igazad van.A legnehezebb dolog,túllépni,lezárni,befejezni azt a múltat,ami az életed része volt.És ez érthető is,hiszen nem egy 4 hónapig tartó múló kis románc volt...
    Megvan az ideje annak is,hogy erre megérjen a lélek..szerintem..És ha sokáig tart,az biztos jele annak,hogy bár fontos volt,de elindultál egy úton,ami a Te,a Ti utatok lesz...És eljön a várt boldogság is,a Férfi,aki majd támaszotok és az új élet része lesz. És-szerintem-nagyon jól csinálod..Mert elöször lezárod a régi dolgokat.. felépülsz lelkileg..és csak azután engedsz be valakit az életedbe. (Sokan elkövetik azt a hibát,hogy rögtön új társat keresnek...miközben még ott ég az előző által okozott seb...és nem hoz boldogságot...)
    Nem szeretnék rosszindulatúnak tűnni..De az a tapasztalat,nagy általánosságban,hogy ha egy férfi elhagyja a feleségét egy másik nő miatt,előbb-utóbb azt a másikat is el fogja..mert mindig lesznek fiatalabb,csinosabb,bevállalósabb nők...és amikor egy nő belemegy így egy kapcsolatba,gondolnia kéne arra,hogy őt is ugyanúgy el fogja dobni az a pasas...csak idő kérdése...
    És meglátod,mire Te/Ti már boldogok lesztek, az ex még mindig hajkurássza A NŐŐŐT...de a felszín alatt nem találja meg,amit keresett...az évek meg hipp-hopp elszállnak..és ő egyedül marad......

    VálaszTörlés
  2. nagyon igazad van. én ugyanezt gondolom a történésekről és róla.
    aki miatt minket dobott, már nincs a képben, hanem egy még fiatalabbra cserélődött. 27 évesre.
    Ex 46. Nem tudom, hogy az Új Nővel meddig lesz boldog, ez már nem tartozik rám.
    és el kell érnem magamban, hogy ne érdekeljen.
    de ez nehéz.
    nekem legalábbis még mindig nehéz.

    VálaszTörlés