Oldalak

2013. június 8., szombat

Álmok

AZ utóbbi két napban nagyon intenzív álmaim voltak.
Az egyikben egy távoli kedves barátném szerepelt benne, mint Ex új Boldogsága.
Még jó, hogy amikor megírtam neki az álmom, inkább jót dumáltunk, mintsem problémánk lett volna belőle.

Ma hajnalban 4.30-kor arra ébredtem, hogy dőlt rólam a víz és nagyon intenzívet álmodtam megint.
Konkrétan, hogy Ex idén nyáron feleségül veszi Zs-t, és valami hülye okból én és a SZüleim is meg vagyunk hívva az esküvőre. Én nem akarok menni, (mert nem tudom elfogadni a helyzetet), de a szüleim veszekednek velem, hogy márpedig menni kell.

Miért ennyire intenzív még mindig a fájdalom, a csalódás, a veszteség?
Mikor fog már elmúlni?
Nagyon unom, és nagyon fáraszt...

Csoda kellene, csak egy csoda segíthetne rajtam...
AMi eltereli a figyelmem a fájdalomról és a hiányról.

Az a fura, hogy nem Ex személye hiányzik és fáj, hanem A Férfi hiányzik.
A harmadik, a kis háromlábú székemből. Anya-Apa-Gyerek.
Lehet badarság, bár szerintem érthető.

Én pedig SZeretni szeretnék, és Szeretetben élni valakivel, akivel a harmónia és az egység is megadatik.

1 megjegyzés:

  1. Az álmok kapcsán...a természetgyógyász,akihez én járok,azt mondta,hogy az álmok azért vannak,hogy ne őrüljünk meg......És minden,amitől félünk,ami foglalkoztat,ott jön felszínre.
    Nekem sokáig félelemmel teli álmaim voltak...és aztán jött egy vese-probléma..és kiderült,hogy a vesém nullán van,semmi energia nincs benne....
    Egy talp-reflexológia segíthet feltárni a dolgot,de szerintem nálad abszolút lelki eredetű lehet..
    EL FOG MÚLNI!!!
    Hidd el!

    VálaszTörlés